Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Dopravní obsluha nádraží u řeky
Stupka, Pavel ; Šamánková, Zdeňka (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem dopravní obsluhy nového brněnského nádraží v poloze Řeka. Cílem práce bylo navrhnout variantní řešení dopravního uzlu městské hromadné dopravy a autobusového nádraží, a zároveň vyřešit obsluhu nádraží individuální automobilovou dopravou a parkování kolem hlavního nádraží. Dále se diplomová práce zabývá pěšími vazbami a cyklistickou dopravou v řešené oblasti.
Záchytná parkoviště na Brněnsku
Štadáni, Pavel ; Apeltauer, Jiří (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Ve světě stále častějším způsobem řešení rostoucí intenzity automobilové dopravy ve městech je zřizování záchytných parkovišť v jejich okrajových částech, která mají za úkol snížit podíl individuální automobilové dopravy. Práce je zaměřena na určení vhodných lokací a potřebných kapacit takovýchto parkovišť pro dojíždějící do města Brna ze západního a jihozápadního směru. Konkrétně se jedná o části okresů Brno-venkov a Znojmo s přesahem do okresů Třebíč a Žďár nad Sázavou kraje Vysočina. Výsledky dále přináší srovnání cestovních časů při využití přepravy pouze autem a pomocí systému Park&Ride, tedy kombinací automobilové a veřejné hromadné dopravy.
Konkurenceschopnost veřejné hromadné dopravy na příkladu Pardubického kraje
Hrbek, Martin ; Marada, Miroslav (vedoucí práce) ; Květoň, Viktor (oponent)
Konkurenceschopnost veřejné hromadné dopravy na příkladu Pardubického kraje Abstrakt Tato diplomová práce je věnována konkurenceschopnosti veřejné hromadné dopravy v obcích Pardubického kraje. Konkurenceschopnost je chápána zejména ve smyslu rozdílu ceny a času jízdy mezi prostředky veřejné a individuální dopravy a také z hlediska skutečné poptávky v obcích, tedy podílu vyjíždějících veřejnou dopravou. Dalšími parametry volby dopravního prostředku, která je v této práci brána jako hlavní indikátor konkurenceschopnosti, je počet spojů veřejné dopravy a stupeň automobilizace. Hlavním cílem této práce je zjistit, jak závisí vyjížďka veřejnou dopravou na ostatních dopravních charakteristikách obcí. Pro výběr signifikantních proměnných byla využita analýza vícenásobné lineární regrese, pro vysvětlení podílu vyjíždějících z obcí metoda geograficky vážené regrese. Většina datových podkladů je z veřejných databází (Katastr vozidel Ministerstva dopravy, Sčítání lidu, domů a bytů, digitální geografické databáze ArcČR a CEDA) a webových portálů (OREDO, IDOS), část byla získána distančním dotazníkovým šetřením ve vybraných obcích. Byl potvrzen očekávaný negativní vztah mezi stupněm automobilizace a počtem spojů veřejné dopravy. Signifikantními proměnnými vysvětlujícími podíl vyjíždějících veřejnou dopravou jsou...
Dopravní obsluha nádraží u řeky
Stupka, Pavel ; Šamánková, Zdeňka (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem dopravní obsluhy nového brněnského nádraží v poloze Řeka. Cílem práce bylo navrhnout variantní řešení dopravního uzlu městské hromadné dopravy a autobusového nádraží, a zároveň vyřešit obsluhu nádraží individuální automobilovou dopravou a parkování kolem hlavního nádraží. Dále se diplomová práce zabývá pěšími vazbami a cyklistickou dopravou v řešené oblasti.
Konkurenceschopnost veřejné hromadné dopravy na příkladu Pardubického kraje
Hrbek, Martin ; Marada, Miroslav (vedoucí práce) ; Květoň, Viktor (oponent)
Konkurenceschopnost veřejné hromadné dopravy na příkladu Pardubického kraje Abstrakt Tato diplomová práce je věnována konkurenceschopnosti veřejné hromadné dopravy v obcích Pardubického kraje. Konkurenceschopnost je chápána zejména ve smyslu rozdílu ceny a času jízdy mezi prostředky veřejné a individuální dopravy a také z hlediska skutečné poptávky v obcích, tedy podílu vyjíždějících veřejnou dopravou. Dalšími parametry volby dopravního prostředku, která je v této práci brána jako hlavní indikátor konkurenceschopnosti, je počet spojů veřejné dopravy a stupeň automobilizace. Hlavním cílem této práce je zjistit, jak závisí vyjížďka veřejnou dopravou na ostatních dopravních charakteristikách obcí. Pro výběr signifikantních proměnných byla využita analýza vícenásobné lineární regrese, pro vysvětlení podílu vyjíždějících z obcí metoda geograficky vážené regrese. Většina datových podkladů je z veřejných databází (Katastr vozidel Ministerstva dopravy, Sčítání lidu, domů a bytů, digitální geografické databáze ArcČR a CEDA) a webových portálů (OREDO, IDOS), část byla získána distančním dotazníkovým šetřením ve vybraných obcích. Byl potvrzen očekávaný negativní vztah mezi stupněm automobilizace a počtem spojů veřejné dopravy. Signifikantními proměnnými vysvětlujícími podíl vyjíždějících veřejnou dopravou jsou...
Záchytná parkoviště na Brněnsku
Štadáni, Pavel ; Apeltauer, Jiří (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Ve světě stále častějším způsobem řešení rostoucí intenzity automobilové dopravy ve městech je zřizování záchytných parkovišť v jejich okrajových částech, která mají za úkol snížit podíl individuální automobilové dopravy. Práce je zaměřena na určení vhodných lokací a potřebných kapacit takovýchto parkovišť pro dojíždějící do města Brna ze západního a jihozápadního směru. Konkrétně se jedná o části okresů Brno-venkov a Znojmo s přesahem do okresů Třebíč a Žďár nad Sázavou kraje Vysočina. Výsledky dále přináší srovnání cestovních časů při využití přepravy pouze autem a pomocí systému Park&Ride, tedy kombinací automobilové a veřejné hromadné dopravy.
Autokarová doprava v podmínkách cestovního ruchu - Jihočeský kraj
JÍLKOVÁ, Zuzana
Cílem diplomové práce bylo prostřednictvím komparační analýzy zhodnotit význam autokarové, železniční a individuální dopravy. Pro komparaci uvedených druhů dopravy byla použita statistická data a na jejich základě zhodnocen jejich význam. Výsledky vycházejícíí z vlastního výzkumu a analýzy současného stavu zkoumaných druhů dopravy posloužily pro vypracování doporučení, které by mělo pomoci zvýšit konkurenceschopnost konkrétní dopravní společnosti.
Autovlaky v mezinárodní železniční přepravě
Nejedlý, Vojtěch ; Zelený, Lubomír (vedoucí práce) ; Vorel, Miroslav (oponent)
Práce je zaměřena na segment autovlaků v mezinárodní dálkové osobní železniční přepravě. Představuje tuto službu na území České republiky a i v mezinárodním kontextu osobní železniční přepravy. Praktická část analyzuje její potenciál a konkurenceschopnost ve srovnání se silniční individuální automobilovou přepravou a zkoumá možnosti tohoto produktu pro praktické využití konečným spotřebitelem při volbě způsobu vhodné služby či dopravního prostředku pro osobní dálkovou přepravu v podmínkách středoevropského trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.